ASSALAMUALAIKUM AND HYE . WELCOME TO MY ONLINE DIARIES . JANGAN LUPE FOLLOW BLOG MIEYRA AND LIKE PAGE MIEYRA OK ? THANKYOU .

kαu иyαwα αku ♥

okee . now aku nak luah kan perasaan  pulak . haha . jujur , aku rindu sangad laki aku yang paling aku cinte kat picture atas niee . aku tak boleh lupe kan dia . aku just dapat berharap dari dia sorang jehh . dia jehh yang paham aku selame niee . dah setahun lebih aku ngan dia dah bersame . harituh break , then couple balek . tak sia sia aku terime dia balek . dari start kenal until sekarang dia tak pernah curang or talam due muke ngan aku . sumpah aku tak kan lepas kan dia . aku harap dia boleh terime aku seadenye . aku seratus peratus boleh terime dia seadenye . even dia bukan dari keluarge yang kaye . sumpah aku tak kan tinggal kan dia . aku tak kan pandang harta dia and paras rupe dia . aku just pandang hati dia jehh . hati dia lain dari laki yang aku pernah kenal and couple sebelum niee . nape lah aku tak kenal dia dulu sebelum niee . k nak nangis ! :/ aku nak dia selalu ade ngan aku . aku tak boleh hidup tanpe dia . dia nyawe aku . seratus peratus dia nyawe aku . jangan tinggal kan aku sayang ! ( Muhammad Hisyamuddin Abdul Rahman ! :* )
Dont Judge Me By My Cover Look