ASSALAMUALAIKUM AND HYE . WELCOME TO MY ONLINE DIARIES . JANGAN LUPE FOLLOW BLOG MIEYRA AND LIKE PAGE MIEYRA OK ? THANKYOU .

вᴇsтғяιᴇиᴅ ♥

hi blog-walking :) haha :D now , aku nak cerite pasal bestfriend forever yang tak berape nak 'forever' sangad niee . haha :D aku nak bagitau korang bestfriend aku dari darjah6 until form3 . form4 and form5 aku tak tau sape pulak :) right ? now , aku kenal kan sorang sorang k ? :)

Nur Sabrina Aqzan : okee . kitorang kenal dari darjah1 lagi . tapi , time tuh tak rapad lagi . dalam darjah5 , kitorang mule bercakap . kire baru nak kenal lagi lah . haha . then , masuk darjah6 , kitorang baru rapad macam ngamberuk jelah :) haha . dia niee sporting gile . sekepale ngan aku . kitorang niee dah macam adek beradek lah . kalau aku ade problem , aku cerite kat dia . haha :D even kitorang class lain lain but persahabatan kitorang still erat . bile masuk form1 . dalam bulan4 , hancur berkecai terus persahabatan kitorang . kitorang gaduh punye lah lame . pasal .. aku pun dah lupe pasal ape . haha :D time tuh tak matang sangad . so , ape yang aku buad , kire betul jelah . haha :D then , ade sorang insan yang bername Muhd Haziq Mukri Badrul Hisham . si Haziq tuh nak sangad kitorang berbaik . tapi , kitorang buad dont know jelah dengan permintaan si Haziq tuh . then , masuk form2 , aku ngan dia langsung tak bertegur . dalam beberape bulan , si Haziq tuh pujuk kitorang untuk berbaik . first aku memang tak nak . tapi , kesian pulak ngan si Haziq tuh . dah macam ape dah dia merayu rayu cam tuh . tibetibe , ade satu number niee send text kat aku . aku bace bace bace , tetibe ade name dia yang mintak maap kat aku . aku pun , terkejut lah . happy pun ade . so , aku pun mintak maap jugak kat dia . then , kitorang deal nak berbaik . tapi , kitorang sekadar member biase . teringin nak rapad cam dulu . pape pun , iloveyou Nur Sabrina Aqzan

* Facebook : Nur Sabrina ( Sabb )
* Twitter : @sabrynadz_

Nurul Nadiah Othman : kitorang start kenal , time form1 . haha . time tuh bangang bangang lagi . haha :D dia niee gile gile . aku suke tengok dia marah and gelak cause nampak comel . dia buad muke macam mane pun , tetap comel . haha :D okee , time form1 , kitorang satu class . kire memang best lah satu class ngan dia . dia suke buad lawak . kalau aku lepak ngan dia , confirm banyak gelak :) kitorang tak pernah gaduh :) setakat sentap and merajuk tuh , ade lah jugak :) kitorang layan jiwang and kpop same same . haha :D kalau aku ade problem , aku ngadu kat dia . sebab , just dia jehh yang paham aku . bile aku sedih , dia suke buad lawak . rase nak jehh kaki muke dia . haha :D dulu , dia niee lain . dulu jenis freehair . but now , dia dah berhijab . serious aku happy tengok dia sekarang . aku nak jugak jadi cam dia tapi tuh lah . ade jehh yang hasut aku -.- babi kan ? dah dah . abaikan pasal aku tuh . haha :D masuk form2 . kitorang dah tak same class . dia pun , dah ade member baru . sentap jugak hati niee . tapi , tuh hak dia . aku redhaaa . pape pun , aku sayang kau Nurul Nadiah Othman

* Facebook : Nadia Malkonah ( Nado )
* Twitter : @NaddHONA

Siti Norshabila Jamaludin : haa , budak pendek gemok niee aku kenal time form1 jugak . tapi , time tuh kitorang tak rapad sangad . setakat sengih cam bangang tuh selalu lah jugak . cakap cakap pun tak banyak :) masuk form2 , jengjengjeng . aku satu class ngan dia . terase macam bangang . semua pakat nak buad aku gelak pahal ? haha :D tibetibe jehh nak marah . masuk form3 , satu class lagi . happy lah jugak kan . then , dalam beberape bulan tuh , kitorang gaduh . sejak kemasukkan Nur Sabrina Norazam kat sekolah tuh . tak tau nape , banyak problem datang pasal dia . pale aku pun serabut . aku try tegur dia , tapi dia berdegil . so , aku pun pening . aku terpakse marah dia . nganjing nganjing dia . sebab , ramai cerite pasal dia kat aku . and si Sabrina tuh lagi banyak ngadu kat aku . aku pun serbe salah dengan perangai dia . gaduh punye gaduh . last last , kitorang berbaik balek . serious lah , aku malas nak gaduh dengan dia . serious benci . hope lepas niee takde sape yang nak carik pasal lagi . k ? pape pun , iloveyou pendek gemok Siti Norshabila Jamaludin

* Facebook : Bella Kechik ( Ehh Bella )
* Twitter : @Ehhbella


Dont Judge Me By My Cover Look