ASSALAMUALAIKUM AND HYE . WELCOME TO MY ONLINE DIARIES . JANGAN LUPE FOLLOW BLOG MIEYRA AND LIKE PAGE MIEYRA OK ? THANKYOU .

иᴇvᴇя вᴇ αpαят ♥

hi hi hi . tengok baju kuning tuh . comel kan ? baju hitam tuh pun comel *perasan* jugak :D haha . well . tengok lah member sape yang baju kuning tuh :) hamagad . dia tuh sayang mati aku . kau jangan gedik gedik nak touch dia k ? aku sepak sepak bontot kau kang . haha . so , aku kenal dia dari kitorang form 1 lagi . haha :D kitorang kenal dalam bas jelah . haha :D dia tegur aku dulu . time tuh dia dengan member chinese dia . aku pulak sorang sorang . dia tanye something kat aku . aku pun jawab jelah . then , aku terdetik nak tanye name dia . haha :D

Aku : ehh , name awak sape ? :)
Dia : Nasha :)
Aku : ohh :)

haha :D segan habes lah time tuh . tapi aku buad 'derkk' jehh :) sejak tuh , kitorang pun tegur menegur . tibe tibe time form 2 , kitorang satu kelas . aku pun duduk satu meja dengan dia . haha :D best ! dia tuh kekadang banyak cakap . then , form 3 pulak , dia kelas lain . hurm . aku terase sedih lah jugak . but , member aku yang lain pun ade sekali , so just be relax jelah :) sumpah aku happy member ngan dia . aku tak pernah gaduh ngan dia . kalau setakat sentap and merajuk tuh . selalu lah jugak . haha :D hurm . next year pulak , dia lain kelas lagi . ohh God . rindu dia doee . haha :D anyway , dia niee jenis kuad menganjing , happening , funny and sporting . time aku susah , dia always ade untuk aku . aku pun always ade untuk dia time dia happy and susah :D kitorang dah macam couple jehh . kekadang dia datang lepak dekad flat aku . phew , best gile gile :D pape pun , aku tak kan lepas kan kau doee . aku sayang kau sangad sangad . kau jehh yang paham aku and selalu support aku . thankyou babe :) iloveyou Nasha Norfatihah Hashim

* Facebook : Chim Cha Ain

Dont Judge Me By My Cover Look