ASSALAMUALAIKUM AND HYE . WELCOME TO MY ONLINE DIARIES . JANGAN LUPE FOLLOW BLOG MIEYRA AND LIKE PAGE MIEYRA OK ? THANKYOU .

wᴇ'яᴇ иᴇvᴇя вяᴇαк ♥

hey , harituh mood aku tak cantik lah siakkk . aku gaduh dengan laki aku . sebab sebab kitorang gaduh ? TIDAK BOLEH DIPAPARKAN DISINI . haha . rahsia lah ape sebab dia kan ? :D tapi tuh lah . dalam satu minggu niee aku asyik nangis dalam diam pasal dia . malu lah doee nak nangis depan orang . tak gentle lah doee :p then , semalam aku try call dia . aku nak tau , dia marah aku lagi ke tak . time tengah onthephone dengan dia semalam , boleh pulak aku nangis . serious first time aku nangis time onthephone dengan laki . siakkk jehh doee . maluuu ~

me : *nangis sebab tak boleh nak tahan dengan ayat dia*
him : bb , bb nangis ehh ? kenape niee ? b ade salah cakap ke ?
me : haa ? takde pape lah . *suare tahan nangis*
him : bb , jangan lah nangis .
me : *diam and still nangis*
him : kalau bb ade dengan b sekarang . dah lame b lap kan airmate bb tuh . b bukan laki cam dalam tv tuh , pompuan nangis , laki bagi TISU . laki nangis , pompuan bagi TISU .
me : *tarik hingus*
him : b ingad bb niee kuad . rupe nyee bb lemah jugak kan ? jangan lah nangis lagi . k ?
me : bb okee lah *suare sengau *

time tuh memang dia asyik pujuk suruh aku tak nangis lagi . memang sweet jehh dia even ayat dia buad aku sentap . tapi aku biar kan jelah . aku malas nak gaduh dengan dia lagi . so , hanye mampu nangis jelah . haha . suare aku sengau bukan ape , sebab hidung sebelah aku tersumbat . saked hati jehh . haha :D but now , 22th January , aku dengan dia dah okee balek :) dia ade cakap , yang dia nak bagi something kat aku . tertanye tanye aku sampai sekarang . tapi tuh lah , dia dah busy dengan kerje dah sekarang . takde mase nak jumpe . takpe , aku paham keadaan dia . tunggu jelah kalau dia free . pape pun , dia selalu bagitau aku cam niee , " seteruk mane pun kite gaduh , walau ape pun sebab dia . jangan sesekali mintak break " . aku terase cam dia sayang kan aku woo . bahagia jehh raseee . haha :D so , iloveyousomuchh MHAR ! :*


Dont Judge Me By My Cover Look