ASSALAMUALAIKUM AND HYE . WELCOME TO MY ONLINE DIARIES . JANGAN LUPE FOLLOW BLOG MIEYRA AND LIKE PAGE MIEYRA OK ? THANKYOU .

23тн мαяcн wιтн яᴇcяuιт ♥

assalamualaikum . haha . dah lame tak update blog . rindu pulak . okee . now , aku nak cerite pasal Hazama Recruit ( HR ) :) kenal tak ? kenal kan fanclub tuh ? cool . 23th February harituh , aku join satu event dari HR niee iaitu untuk memangkah name Hazama sebanyak banyak nyee dalam borang ABPBH . tau tak ? tau kan ? seriously penad . tapi aku enjoy . member member lain sporting gile . di sebab kan aku " baru " lagi . aku kene biase kan diri dengan dorang . gambar kat atas niee ade lah salah sorang dari HR . gambar atas tuh , aku dengan pengerusi HR yang bername Halida Abu Bakar . aku anggap dia niee macam mama aku dah . dia niee caring . baik gile . so sweet lah . and yang bawah tuh pulak setiausaha HR yang bername Mollyirwana Ahad . comel ? ade macam Ana Rafali tak ? haha . dia pun okee jugak . ade yang lain lain lagi , tapi segan nak ajak bergambar . pape pun , dorang memang best gile . HR tetap dalam hati aku . lain hari aku update lagi k ? chaww ! assalamualaikum :)
Dont Judge Me By My Cover Look